Thursday

Παιχνίδι : Αγαπημένα.

Thursday
Bλέπω αυτόν τον καιρό που είμαι στα blogs ότι κυκλοφορούν διάφορα παιχνίδια. Σκέφτηκα να ξεκινήσω κι εγώ ένα. Νομίζω είναι αρκετά ενδιαφέρον και πολύ απλό.
Πρέπει να γράψετε τα αγαπημένα σας πράγματα από την παρακάτω λίστα.
(Στο επάγγελμα, χώρα κλπ μπορείτε να βάλετε κάποιο που θα θέλατε να είχατε ή κάπου που θα θέλατε να μένατε..)

Αγαπημένη ταινία: Sleepless In Seattle

Αγαπημένο τραγούδι: Jon McLaughlin - So Close

Αγαπημένο ζώο: Άλογο

Αγαπημένο λουλούδι: Κρινάκια

Αγαπημένο βιβλίο: Mr. Perfect

Αγαπημένη σειρά: Desperate Housewives

Αγαπημένος ηθοποιός: Charlie Sheen

Αγαπημένη ηθοποιός: Julia Roberts

Αγαπημένος τραγουδιστής: Elvis Presley

Αγαπημένη τραγουδίστρια: Doris Day

Αγαπημένο συγκρότημα: The Weepies

Αγαπημένος καφές: Cappuccino
Αγαπημένο ποτό: Malibu

Αγαπημένο χρώμα: Τιρκουάζ

Αγαπημένος αριθμός: 7

Αγαπημένο αντικείμενο: Το κινητό μου

Αγαπημένο πρόσωπο: Η αδελφή μου

Αγαπημένη εποχή: Χειμώνας

Αγαπημέν0 επάγγελμα: Φωτογράφος

Αγαπημένη ημέρα: Σάββατο

Αγαπημένο φαγητό: Μακαρόνια

Αγαπημένος μήνας: Δεκέμβριος

Αγαπημένο παραμύθι: Η Σταχτοπούτα

Αγαπημένο ποίημα: Το Κοράκι

Αγαπημένη χώρα/πόλη/άλλο:
Seattle

Προσκαλώ όλους από το Central Perk μου (blogroll) να παίξουν.

10 Weird Comments:

Anonymous said...

kalimera!!poli oraio paixnidi kai fisika 8a paixo!!!!to so close apo to enchanted poli poli kalo!!!filia!

Anonymous said...

Leviathan, σ ευχαριστώ...
Ναι, είναι υπέροχο τραγούδι όπως και η ταινία :)

Ωραία, χαίρομαι που θα παίξεις εσύ.

:)

Anonymous said...

μα τι έχουμε πάθει όλοι και παίζουμε τελευταία..παλιμπαιδισμός μας έπιασε..ωραίο πάντως το παιχνιδάκι..θα παίξω κάποια στιγμή υπόσχομαι!

Anonymous said...

Ωραίο παιχνιδάκι!
Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!!

Μπορεί να παίξω κ εγώ μια από αυτές τις μέρες!



Καλή εβδομάδα να έχουμε!

σματς!

Anonymous said...

πωπω αγαπημενααααααα πραγματα ..ουτε εγω ξερω τι και ποιο ειναιτο αγαπημενο μου χιχιιχ

φιλια

Anonymous said...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Το ετοιμάζω :)

Anonymous said...

Seniorita, ναι ναι να παίξεις :)
Ε, κι εμείς παιδιά είμαστε!

Καλό βράδυ.

:)

Anonymous said...

Από μικρό κι από τρελό, αμέ να παίξεις! Χαρά μου :)

Καλή (υπόλοιπη) βδομάδα :)

Anonymous said...

Astropeleki, ευχαριστώ για την απάντηση της πρόσκλησης..

:)

Anonymous said...

Skouliki, ναι είδες πολλά?

Καλό βράδυ.

:)