Sunday

Οικογένεια: The Simpsons

Sunday
Έκανα ένα test "Ποια Τηλεοπτική Οικογένεια Μοιάζει Με Τη Δική Σου" και το αποτέλεσμα ήταν οι Simpsons.
Μήπως θα έπρεπε να ανησυχώ?!
Πήγα και σε μια άλλη σελίδα και μας έκανα Simpsonize όλους με τη σειρά...
Μπαμπά, μαμά, εμένα και την αδελφή μου.
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

24 Weird Comments:

Anonymous said...

Ποοολύ καλό το βρίσκω. Που μοιάζετε στους Σίμπσον. Φαντάσου να μοιάζατε στην οικογένεια Άνταμς ή στους... Σοπράνος!...
Και οι Σίμπσονς είναι απίθανοι!
Θα ήθελα να σας γνωρίσω όλους! Τον μπαμπά, τη μαμά, την αδελφή σου, εσένα... Όλους!

Anonymous said...

Kι εμένα με τους Simpsons μας έβγαλε ότι μοιάζουμε!!

Anonymous said...

Μια χαρά οικογένεια!!!

Anonymous said...

πρέπει να έχετε πολύ έξυπνο χιούμορ όλοι σας!
καλή βδομάδα!

Anonymous said...

πολυ καλο ...θα παιξω το βραδυ και εγω ...

Anonymous said...

υπάρχουν και χειρότερα... φαντάσου να σε βγαζε τη δική μου!!! :)

Anonymous said...

Fvasileiou, να μας γνωρισεις, να μας γνωρίσεις! Ειδικά την αδελφή μου, να την κρατήσεις κι όλας!
Καλά, γέλασα πολύ με τους Σοπράνος που έγραψες...

Καλό βράδυ :)

Anonymous said...

Άννα μου καιρό είχα να σε ακούσω :)
Όλα καλά?!
Οικογενειακά και "ζεστά".

:)

Anonymous said...

Γυάλινο Δάκρυ, ωραία ωραία, να γνωριστούμε όλοι οικογενειακώς!


:)

Anonymous said...

Seniorita, να σου πω την αλήθεια ναι.. Ειδικά το μικρούλι με τις ατάκες του :)

Καλό βράδυ :)

Anonymous said...

Skouliki, άντε να δούμε ποιον θα σου βγάλει!


:)

Anonymous said...

Χαρά, γιατί βρε?
Σιγά. Αν κάνεις το τεστάκι, να δεις θα σου βγάλει πιο ωραία από τη δική μου!

(φαντάσου, τους adams!)

Καλό βράδυ :)

Anonymous said...

ΤΡΟΜΕΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ.ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ;ΕΛΠΙΖΩ Η ΠΙΟ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ.ΜΠΡΑΒΟ ΕΞΥΠΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

Anonymous said...

Υπάρχουν και πιο παλιές οικογένειες... Οι Γουώλτονς, ας πούμε! Χα!!

Anonymous said...

Jk In Your Life , αααα, ευχαριστώ!

Εγώ είμαι η τρίτη από αριστερά :)

Καλό βράδυ.

:)

Anonymous said...

Δενδρογαλή, να σου πω, δεν τους ξέρω...
Ή οι Άνταμς :P

Καληνύχτα.

:)

Anonymous said...

Υπάρχουν και χειρότερα...
"The Bundys" το δικό μου test...

Anonymous said...

Akon, αχαχα.
Σοβαρά, αυτό σου έβγαλε?
Μου αρέσει αυτή η οικογένεια, πλάκα έχει :)

Καλημέρα.

:)

Anonymous said...

ΤΟ ΜΑΝΤΕΨΑ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ.ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΑΙΖΕΙΣ ΤΟ ΖΩΑΚΙ ΜΟΥ.ΤΗΝ ΠΟΥΠΑ.ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΕΙΝΑΙ.

Anonymous said...

Αφού δεν βγήκατε Ανταμς, μιά χαρά σας βρίσκω! Κοίτα τώρα που θα κολλήσω κι' εγώ και θα παίξω! :))

Anonymous said...

Απίιιιιστευτοοοο!!!!


Μια τρελή τρελή οικογένεια λοιπόν!

κι εσύ είσαι αυτή με τα σγουρά μαλλιά???


Ps: Κι εμένα.. αυτό μου βγήκε!!!

Anonymous said...

Jk In Your Life, σ ευχαριστω πολύ :)
Αα, δεν το ήξερα ότι ήταν κοριτσάκι...
Πάντως ότι έφαγε, έφαγε!

Καληνύχτα :)

Anonymous said...

Βιολιστή Στη Στέγη, άντε παίξε κι εσύ για να δούμε τι θα σου βγάλει.
Να σου πω μια κακιούλα?!
Άνταμς λέμε αυτούς που μένουν στο διπλανό μας διαμέρισμα γιατί είναι απίστευτα αλλόκοτοι!
Χεχε...

Καλό βράδυ :)

Anonymous said...

Από Μικρό Κι Από Τρελό, τρελή όσο δεν πάει..
Ναι, ναι εγώ είμαι αυτή με τα σγουρά μαλλιά!

Κι εσένα?
Τι καλά!

Καληνύχτα καλό μου :)